.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران:
دختران کارآفرین مازندران تجلیل می‌شوند

 شمال نیوز:  مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با تبریک روز ملی دختران به دختران استان، گفت: همزمان با دهه کرامت، دختران کارآفرین مازندران تجلیل می‌شوند.

مریم جمشیدی به مناسبت روز ملی دختران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: زنان مسلمان باید از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، زینب (س) و حضرت معصومه (س) درس بگیرند و با سلاح عفت و ایمان جامعه را حفظ و نسل‌های آینده را در راه  سعادت هدایت کنند.

وی افزود: در جوامع اسلامی مهم‌ترین ویژگی دختران مسلمان, حفظ حجاب، ایمان و پاکدامنی آنها بوده که باید زمینه فعالیت زنان و دختران در عرصه‌های مختلف جامعه فراهم شود.

جمشیدی به نقش جامعه در ایجاد فضای امن و ایمن برای فعالیت دختران امروز, گفت: جامعه به‌عنوان محل فعالیت دختران باید محیطی امن و ایمن برای آنها باشد و زمینه رشد و تعالی مادران آینده را در همه زمینه‌ها مطابق با آموزه‌های دینی فراهم کند.

وی افزود: متاسفانه امروز دشمنان  انقلاب، زنان و دختران ما را هدف نقشه‌های شوم خود قرار دادند که مادران و دختران ایران اسلامی باید با حفظ حجاب و عفاف خود و با الگوپذیری از زندگی ائمه اطهار، توطئه‌های شوم آنها را خنثی کنند.

جمشیدی به برنامه‌های این هفته استان درباره میلاد حضرت معصومه و روز دختر اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی برای دختران روستایی، تجلیل از دختران جوان شاغل در ادارات، بازدید از دختران بی سرپرست و تجلیل از کارآفرینان مشاغل خانگی از برنامه‌های این هفته به مناسبت روز دختر در مازندران است.

وی گفت: از دختران نمونه استان در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی و بسیجیان نمونه نیز در مراسم‌های مختلف تجلیل می‌شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: جشن بزرگ بانوی کرامت نیز در شهرستان ساری و همایش دختران  برگزیده در زمینه  علمی، ورزشی و فرهنگی در شهرستان ‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.302 seconds.